رزومه و سوابق مشاوره و آموزش

مهدی افیونی زاده
Mehdi Afyounizadeh
------------

 
سوابق و عناوین مشاوره و مدیریت و گواهینامه ها  :

  • تحصیلات :  روان شناسی و مدیریت
  • مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه علمی پژوهشی پرواز بر فراز
  • اولین  مدرس رفتار شناسی (BodyLanguage) به کارآگاهان پلیس در ایران
  • مدرس تکنیک های هماهنگ سازی ذهن – بدن با گواهینامه رسمی از دانشگاه شیراز
  •  عضو  کادر اساتید مجتمع فنی و تخصصی نفت اصفهان
  • مدرس مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران
  • مدرس مرکز آموزش جهاد دانشگاهی اصفهان
  • مدرس مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی
  • مشاور مدیریت و مدرس در شرکت پیشگام دامپرور سپاهان
  • مدرس و مشاور آموزش و منابع انسانی در شرکت ترام چاپ سپاهان
  • منتور و داور استارت آپ هوشمندسازی کارخانجات سنگ – دانشگاه اصفهان
  • مدرس و مشاور سازمانی و برندینگ  در  گروه صنعتی دارکوب
 ( تولید کننده قطعات خودرو و خودروهای برقی با برند Eliz Khodro )
  • مشاور سازمانی  شرکت معماری و طرا حی قصر نیکان EV Group  
  • مشاور آموزش و منابع انسانی مجموعه تخصصی حسام ( موبایل و لوازم جانبی )
  • مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی سپاهان همراه
  • دارای گواهینامه  BODY LANGUAGE از  SANTA MONICA COLLEGE
  • گواهینامه دوره اصول و فنون مذاکرات پیشرفته تجاری
  • گواهینامه دوره تکنیک های بازاریابی و فروش
  • گواهینامه دوره کارآفرینی و طراحی کسب و کار از جهاد دانشگاهی
  • گواهینامه بین المللی ارتقا فروش و افزایش سودآوری از دنی گروپ انگلستان
  • گواهینامه بین المللی مدیریت از سوی مایکل جکسون معاون کمپانی Atlantic و
کوین گسکل مدیر عاملBMW (مجمع جهانی مدیریت)
  • گواهینامه حضور در ویدیو کنفرانس جهانی بازاریابی
  • گواهینامه FENG-SHUI  از  آکادمی جهانی پاراسایکولوژی انگلستان UAPو
  •   SANTA MONICA COLLEGE
 -------------------------------------------------------
مسئولیت ها و فعالیت های دیگر: 
  • مدرس خوشنویسی 
  • مسئول کمیته همگانی هیات کاراته استان اصفهان  1398
  • مربی و داور رسمی فدراسیون کاراته کشور - مربی روان شناس تیم های ورزشی
  • مسئول کمیته آموزش هیات کاراته استان اصفهان1397
  • سرمربی تیم کاراته سازمان ورزش شهرداری اصفهان 1396
  • مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان اصفهان  1396
   مشاوره و آموزش های فردی و گروهی در سازمان ها و مراکز زیر :
1 ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اصول و مهارت های مدیریت خشم
2 پلیس آگاهی استان اصفهان رفتار شناسی و زبان بدن  رویکرد تشخیص دروغ
(برای اولین بار در ایران )
3 استانداری اصفهان اصول وفنون مذاکره
4 مرکز آموزش های  فنی و تخصصی شرکت نفت اصفهان خلاقیت و نوآوری- مهارتهای زندگی-بهداشت روانی در محیط کار – آسیب شناسی اجتماعی –مدیریت استرس
5 مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران – نمایندگی اصفهان  مهارت های برقراری ارتباط موثر در سازمان ها-روان شناسی جذب و استخدام – شخصیت شناسی با متد انیاگرام- فن بیان حرفه ای
6 سازمان اوقاف و امورخیریه مهارت های ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع
7 اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان رفتار شناسی و زبان بدن در مذاکرات تجاری
8 شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اصول و فنون مذاکره – زبان بدن- سازمان شاد و موفق
9 مرکز آموزش بازرگانی – نمایندگی اصفهان اصول و مهارتهای تفسیر زبان بدن – اصول تشریفات تجاری
رفتار سازمانی
10 سازمان مدیریت صنعتی - تهران رفتار شناسی و زبان بدن
11 مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران- تهران مهارت های ارتباط موثر ( ویژه مدیران پایانه های نفتی ایران)
12 سازمان صنایع دفاعی ایران – واحد مهمات سازی مهارت های ارتباط موثر- اصول و فنون مذاکره
13 صنایع امیر المومنین (ع) اصول بهداشت روانی در محیط کار
14 صنایع هفتم تیر مدیریت زمان و برنامه ریزی
15 صنایع خودرو سازی زرین خودرو زبان بدن در مدیریت
16 شرکت ورق خودرو – شهرکرد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
17 صنایع مهام تیم ورک (teamwork)
18 صنایع شهید امانی زبان بدن
19 کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان رفتار شناسی و زبان بدن با رویکرد تشخیص دروغ
20 شرکت بازارگستر(عامل توزیع محصولات پگاه) مهارت های برقراری ارتباط موثر
21 گروه صنعتی سپاهان (پروفیل سپاهان) اصول و مفاهیم رفتار سازمانی
22 پالایشگاه نفت اصفهان اصول توانمند سازی مدیران دفاتر-مدیریت استرس
23 پتروشیمی جم اصول و مهارتهای مدیریت استرس
24 شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی – شیراز فن بیان حرفه ای
25 شرکت نفت فلات قاره ایران دوره دو روزه مدیریت زمان و برنامه ریزی در شیراز
26 شرکت نفت خزر مدیریت خشم  در تهران
27 شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان اصول تشریفات – ارتباط موثر و مدیریت زمان-مهارت های ارتباطی – اصول و فنون مذاکره – فن اداره جلسات
28 منظقه انتقال نفت مهرآران – خلیج فارس مدیریت استرس – اصول افزایش انگیزش سازمانی
29 شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان مدیریت زمان و برنامه ریزی – مدیریت استرس
30 مجتمع گاز پارس جنوبی (عسلویه) مدیریت زمان و برنامه ریزی
31 منطقه دو عملیات انتقال گاز زبان بدن – مهارت های ارتباط موثر – روانشناسی صنعتی
32 شرکت ساخت تجهیزات سپاهان-گروه مپنا مدیریت زمان و برنامه ریزی-مدیریت استرس – هوش هیجانی EQ
33 شرکت مس کرمان فنون اداره جلسات (دو دوره دو روزه)
34 شرکت افراچوب دوره مقدماتی و پیشرفته اصول و فنون مذاکره
35 شرکت ابو دیزاین Oubo Designe رفتارسازمانی با رویکرد تعاملات اثربخش
36 شرکت شیدکو (تولید تجهیزات اداری و آموزشی ) دوره فروش حضوری
37 شرکت الیاف سازان بهکوش دوره بهداشت روانی و مدیریت استرس در محیط کار
38 شرکت کشت و دام قیام مهارت های زندگی  - تیم ورک
39 شرکت ترام چاپ سپاهان اصول کار تیمی Teramwork- مدیریت استرس – ارتباط موثر –
فروش حرفه ای
40 شرکت گوهر بافان مهارت های برقراری ارتباط موثر
41 صنایع شیمیایی ایران دوره اصول و فنون مذاکره – سمینار رفتار شناسی و زبان بدن
42 ذوب آهن  اصفهان مهارتهای فردی – آسیب شناسی فناوری های روز – مقابله با افسردگی
مهارتهای زندگی و ارتباط موثر
43 شرکت سیمان سپاهان مهارتهای برقراری ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع
44 حراست فرودگاه منطقه خارگ تحلیل و تفسیر چهره و رفتار شناسی
45 شرکت فولاد خوزستان  6 دوره سمینار زبان بدن – فنون مذاکرات تجاری و بین المللی
46 هلدینگ توکا فولاد اصول و مهارت های خلاقیت و نوآوری-اصول تشریفات ترابری
47 مجتمع فولاد مبارکه اصفهان تکنیک های ارتباطی و فن بیان- اصول و فنون مذاکره –زبان بدن – تعاملات اثربخش ارتباطی
48 مجتمع فولاد خراسان –نیشابور اصول و قواعد بهداشت روانی در محیط کار
49 مجتمع صنعتی فولاد سنگ زبان بدن
50 شرکت فولاد ارفع و گندله سازی اردکان تحلیل و تفسیر رفتار های غیرکلامی و زبان بدن-مدیریت استرس
51 مجتمع صنعتی  پارسیان پارت پاسارگاد
(تولید کننده سرب )
مهارت های برقراری ارتباط موثر سازمانی – تحلیل رفتار متقابل TA – تیم ورک Teamwork
52 مدير عاملان كانون هاي فرهنگي اجتماعي بانوان استانداري اصفهان اصول افزایش خلاقیت و نوآوری
53 سازمان امور اقتصادی و دارایی اصفهان مدیریت استرس با رویکرد سازمانی
54 شرکت داروپخش اصول اعتمادبه نفس و خودباوری
55 سازمان میادین و ساماندهی مشاغل اصفهان ارتباط موثر با مشتریان
56 شرکت هواپیماسازی ایران ( هسا ) مهارت های ارتباطی – مدیریت استرس
57 انجمن مدیران کنترل کیفی اصفهان (QC) فن بیان و سخنرانی – زبان بدن – تیم ورک – تعاملات اثربخش
58 مجتمع صنایع قایم رضا GRICO اصول و فنون مذاکرات تجاری – هوش هیجانی EQ
59 کارکنان و مدیران بانک صادرات اصفهان فن بیان – اعتماد به نفس – مدیریت استرس -  فنون مذاکره
60 کارکنان و مدیران بانک قوامین اصفهان مهارت های ارتباط موثر ویژه کلیه کارکنان و مدیران
61 شرکت توزیع برق اصفهان اصول و مهارتهای پاسخ گویی موثر تلفنی – توانمند سازی مسئولان دفاتر – فنون ارتباط با مشتری
62 سازمان تاکسیرانی اصفهان ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع
63 شرکت مهندسی کسرا مهارت های برقراری ارتباط موثر
64 شرکت شهرک های صنعتی - اصفهان اصول و فنون مذاکره
65 شرکت شهرک های صنعتی – چهارمحال و بختیاری بازاریابی پیشرفته – زبان بدن
66 مدیران اداره کل آموزش و پرورش اصفهان مدیریت  استرس و هماهنگ سازی ذهن – بدن
67 دانشکده حقوق دانشگاه نجف آباد زبان بدن و رفتار شناسی
68 دانشگاه كاشان افزایش یادگیری و تقویت حافظه – مدیریت استرس
69 دانشگاه اصفهان ارتباط موثر و زبان بدن در همایش ملی مهارتهای ارتباطی
 
70 مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان مهارتهای ارتباطی با مراجعین -  تیم ورک ( کار تیمی )
آموزش بیش از 2000 نیروی درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستان ها
71 مراکز فرهنگی  و فرهنگسراهای تحت پوشش سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان سمینار های علمی در زمینه های روانشناسی با موضوعات : هدف و برنامه ریزی – کنترل خشم – مدیریت استرس – کارآفرینی – اصول برقراری ارتباط موثر –فنون تدریس و سخنوری ویژه مربیان سازمان
72 خانه جوان اصفهان مهارتهای حل مساله و تصمیم گیری – اصول گزینش و استخدام
73 گروه صنعتی دارکوب ( تولید قطعات صنعتی ) مشاوره برندینگ – مدیریت استرس- تحلیل رفتار متقابل – روان شناسی مدیریت – اصول حل مساله و تصمیم گیری –مدیریت زمان و برنامه ریزی – ارتباطات – 5S – فنون مذاکره
74 شرکت روان فن آور (تولید شاتون خودرو) اصول مدیریت اقتصادی در خانواده
75 شرکت آروین تجهیز سپاهان مهارت های کار تیمی
76 آژانس مسافرتی گردشگران تکنیکهای فروش موفق و ارتباط با مشتری
77 شرکت سپاهان همراه (موبایل و لوازم جانبی) مشاوره توانمند سازی منابع انسانی –
آموزش فروش موفق و ارتباط با مشتری
78 فروشگاه های تخصصی حسام (موبایل و لوازم جانبی) مشاوره توانمند سازی منابع انسانی –
آموزش فروش موفق و ارتباط با مشتری
79 مرکز پخش لوازم جانبی  موبایل همراه برتر فروش موفق و ارتباط با مشتری
80 نیروهای فروش شرکت کفش بهشتیان آموزش فروش موفق و ارتباط با مشتری
81 شرکت مهندسی هرمس اصول و مهارت های ارتباط غیر حضوری –اصول و فنون مذاکره – توانمند سازی مسئولات دفاتر -
82 موسسه آموزشی دانش افروزان زبان بدن – متقاعد سازی مشتری – فنون مذاکره – انیاگرام –
فروش حضوری و مراقبت از مشتری – فن بیان و سخنوری – فروش vip در هزاره سوم  -
83 شرکت مهندسی پیام پرداز مهارت های بهبود ارتباطات درون سازمانی و مشتری مداری
84 شرکت مهندسی  پزشکی نوین اصول و تکنیک های فروش موفق
85 هیات کاراته استان اصفهان روان شناسی ورزش و نقش مربی  دوره های مربیگری
86 اداره ورزش و جوانان فلاورجان مدیریت استرس در ورزش
87 سبک شوتوکان کاراته جهانی استان اصفهان نقش تنفس در ورزش
88 شرکت بازرگانی کیمیا نفیس توانمند سازی نیروهای فروش و مشاوره سازمانی
89 تالار فرهنگ آموزش و پرورش / شهركرد مدیریت استرس
90 بازرگانی سپاهان همراه تکنیک های فروش موفق و بازاریابی تلفنی
91 كلينيك مددكاري اجتماعي باور/ شاهين شهر مهارتهای ارتباط موثر
92 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی شفق       زبان بدن و  ارتباط موثر
93 خانه فرهنگ امير كبير / تهران تکنیک های افزایش یادگیری
94 هنرستان آرمان بهراميان/ اصفهان مهارت های تقویت حافظه و یادگیری
95 موسسات و مراکز آموزشی یوگا در اصفهان و تهران و شیراز دوره های متعدد آموزشی و کارگاهی در حوزه سلامت روانی و مدیریت استرس
96 موسسه فرهنگی هنری فرهنگ گستر
 (تالار تفاهم  و تالار اجتماعات الزهرا (س) تهران و فرهنگسرای کوثر کرج)
سمینار بزرگ روان شناسی محیط و تاثیر مکان بر روان
 
 
 

لیست عناوین  و سر فصل های آموزشی
 ( برگزاری در قالب دوره های  کوتاه مدت ،  بلند مدت ، سمینار و کارگاه های آموزشی )
 
شماره عنوان سمینار/کارگاه آموزشی
1 مهارت هاي برقراری ارتباط موثر
2 مدیریت زمان و برنامه ریزی
3 فن بیان و اصول سخنوری حرفه ای
4 اصول و فنون اداره جلسات
5 مهارت های افزایش خلاقیت و نوآوری
6 اصول و فنون ارتباطات و مذاکرات تجاری
7 فنون متقاعد نمودن و ارائه مطلب Presentation
8 اصول و مبانی فروش موفق  و حرفه ای
9 اصول و دستور العمل های ساماندهی و آراستگی محیط کار- 5S
10 مهارت های حل مساله و تصمیم گیری
11 مهارت های  10 گانه  زندگی
12 رفتارهای غیر کلامی و زبان بدن BodyLanguage
13 مدیریت خشم
14 اصول اعتماد به نفس و خودباوری
15 مديريت استرس
16 مهارت های پاسخگویی موثر تلفنی
17 مهارت هایی فروش و بازاریابی تلفنی
18 اصول بهداشت روانی در محیط کار
19 مهارت ها و اصول کار تیمی TeamWork
20 مهارت های افزایش هوش هیجانی EQ
21 مدیریت ارتباط با مشتری CRM  و مدیریت رضایت مشتری CEM
22 روان شناسی اهداف و موفقیت  
23 تحلیل رفتار متقابل  TA
24 اصول و قواعد برندینگ Branding
25 شیوه های گزینش و استخدام نیروها در سازمان ها
26 اصول  تشریفات ( ارتباطی – تجاری )
27 شناخت تیپ های شخصیتی  با متد های مختلف ( انیاگرام –DISC-MBTI و ... )
28 اصول و تکنیک های بازاریابی پیشرفته
29 مدیریت سلامت ( شامل آموزش 12 عنوان آموزشی در حوزه سلامت روانی  )
30 توانمند سازی مسئولین دفاتر 
 
 
 
 
اطلاعات ارتباطی و تماس :
 شبکه های اجتماعی :
@MehdiAfyounizadeh
 
9769- 226 - 0913                 95029030 (031)
ParvazBarFaraz@gmail.com